ik word model :D - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu ik word model :D - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

ik word model :D

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

22 Juli 2007 | Japan, Beppu

Ik ben gescout :D:D:D:D:D:D:D:D:D
*Zingt en springt hyper rond*
Ik ga lessen krijgen in catwalk lopen en dan mag ik meedoen aan een heeeele coole fashionshow en daar komen zelfs mensen kijken van prada enzo :D:D:D Hoe cool is dat??????
Dit is toch wel iets wat k stiekem altijd al een keertje heb willen doen :D.

En nu komt het grappigste: Ik word heilige maagd Maria. Marit kreeg spontaan de slappe lach toen ze het hoorde. hihihihi.

K ga nu weer dagje shoppen met Marit en Claudia en Onno zijn heel toevallig ook in Fukuoka, dus die zien we vandaag.
K vertel later wel meer ^^

• 22 Juli 2007 - 11:13

Daan:

Woei!! Krisje Campbell, krisje Crawford, Krisje Moss. Een nieuw supermodel is geboren haha. Alleen wel raar dat je als de maagd maria moet gaan hehe

• 22 Juli 2007 - 11:21

Mama:

ik ben wel een beetje trots!
    xxx mama

cool he. Wel jammer dat ik niet kan. :(
    Blasted Musy Tone! ;) :p

• 24 Juli 2007 - 18:28

Bart:

Huh? Hoe kom je dáár nou weer aan? Wel erg cool trouwens. Ik ga trouwens toch op tijd in Beppu aankomen in september... pfiew. Andere ticket kunnen boeken. Heb jij nog tips, adviezen etc.? We skypen nog wel.

• 25 Juli 2007 - 12:51

Anke:

Hoi Krisje, vanuit Frankrijk (echt waar): word je toch nog beroemd!! Ik zal de bladen in de gaten houden haha