ik word model :D - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu ik word model :D - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

ik word model :D

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

22 Juli 2007 | Japan, Beppu

Ik ben gescout :D:D:D:D:D:D:D:D:D
*Zingt en springt hyper rond*
Ik ga lessen krijgen in catwalk lopen en dan mag ik meedoen aan een heeeele coole fashionshow en daar komen zelfs mensen kijken van prada enzo :D:D:D Hoe cool is dat??????
Dit is toch wel iets wat k stiekem altijd al een keertje heb willen doen :D.

En nu komt het grappigste: Ik word heilige maagd Maria. Marit kreeg spontaan de slappe lach toen ze het hoorde. hihihihi.

K ga nu weer dagje shoppen met Marit en Claudia en Onno zijn heel toevallig ook in Fukuoka, dus die zien we vandaag.
K vertel later wel meer ^^

  • 22 Juli 2007 - 11:13

    Daan:

    Woei!! Krisje Campbell, krisje Crawford, Krisje Moss. Een nieuw supermodel is geboren haha. Alleen wel raar dat je als de maagd maria moet gaan hehe

  • 22 Juli 2007 - 11:21

    Mama:

    ik ben wel een beetje trots!
    xxx mama

  • 22 Juli 2007 - 11:49

    Papa:

    WOW

    xxx
    papa

  • 22 Juli 2007 - 12:13

    Marit:

    cool he. Wel jammer dat ik niet kan. :(
    Blasted Musy Tone! ;) :p

  • 24 Juli 2007 - 18:28

    Bart:

    Huh? Hoe kom je dáár nou weer aan? Wel erg cool trouwens. Ik ga trouwens toch op tijd in Beppu aankomen in september... pfiew. Andere ticket kunnen boeken. Heb jij nog tips, adviezen etc.? We skypen nog wel.

  • 25 Juli 2007 - 12:51

    Anke:

    Hoi Krisje, vanuit Frankrijk (echt waar): word je toch nog beroemd!! Ik zal de bladen in de gaten houden haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Beppu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

laatste dag in Japan

02 Augustus 2007

2 geweldige weken

22 Juli 2007

ik word model :D

20 Juli 2007

Tokio and more

05 Juli 2007

de maand juni
Krisje

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 624
Totaal aantal bezoekers 82945

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 14 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: