2 geweldige weken - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu 2 geweldige weken - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

2 geweldige weken

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

02 Augustus 2007 | Japan, Beppu

De laatste 2 weken waren echt helemaal geweldig. Ik heb Harry Potter gelezen :D (en k ben niet in een zwart gat gevallen nu de serie over is ;)) en heb t boek ook al zwaar bediscussierd met Daan en Matthew (jongen van Canada).
K ben nu mijn spullen aan het pakken, maar tis echt verschrikkelijk. K moet zoveel uitzoeken en zoveel weggooien of achterlaten.

Maandag was de modeshow en het was echt heeeeeeeeeeelemaal geweldig. Er waren meer dan 150 modellen en de een zag er nog mooier uit dan de andere. K was echt in de 7e hemel, er waren overal mooie, knappe Japanners, alsof alle knappe Japanners van heel Japan zich op 1 plek verzameld hadden ;). K heb mn ogen uitgekeken iig :D:D:D.
K vond t echt helemaal geweldig om op de catwalk te lopen. T gaf echt een kick dat er 500~600 mensen naar je zaten te kijken, en om de catwalk heen zaten allemaal fotografen foto's te maken. T ging ook gewoon helemaal goed. Normaal als k op een podium sta, ben k altijd keizenuwachtig en gaan mn benen als een gek trillen, maar daar had k nu helemaal geen last van :D.
Na de modeshow hadden we een nomikai (feestje met drank) en dat was echt lachen. Japanners kunnen echt niet tegen drank. K was er met ongeveer 20 Japanners en toen de helft al niet meer kon lopen en bezopen was, zat ik daar zo van: hmm...begin net aangeschoten te worden. T was echt superleuk :D.

donderdag en vrijdag hadden we hier in AP house ook allemaal goodbye parties, en dat was ook echt supergezellig. In een dronken bui besloten we naar Beppu Wan te gaan (klein half uurtje lopen) waar ze een coole plek hebben dat op een ufo-landingsplaats lijkt en daar hebben we allemaal artistieke foto's zitten maken ;).

Enjoy the pictures en tot volgende week!!!!

• 02 Augustus 2007 - 07:03

Mar:

Haai Krisje! Wauw! Je ziet er echt cool uit zo. Had bij oma M. ook al een foto gezien van jou in Japanse kledij, ook heel mooi. Je kunt altijd nog model worden :D Geniet van je laatste paar dagen daar en tot binnenkort in NL! x Marleen

• 02 Augustus 2007 - 07:13

Papa:

Dag kris,

je ziet er als maagd ook geweldig uit.
    Wat je niet kwijt wilt en wat niet breekbaar is in een doos stoppen en versturen met de post, komt het ook in nederland. Geen knappe japanner in die doos stoppen hoor.
    Nog een paar dagen, tot gauw

dikke kus
    Papa

• 02 Augustus 2007 - 08:49

Mama:

Hoi Krisje,

De maagd Maria heb ik al ingelijst. Net echt. En zoals je vader al zei: mooie japanners in Japan laten.
    Je weet van Miko hè, dat hij in de dierenkliniek is. Vandaag kan ik hem gelukkig weer ophalen. Hij moet wel zijn leven lang op dieet.
    Zal blij zijn als het maandag is en je weer thuiskomt. Geniet nog van je laatste dagen daar, xxx mama

• 04 Augustus 2007 - 05:46

Marit: