Een must-see documentaire - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu Een must-see documentaire - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

Een must-see documentaire

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

14 Mei 2007 | Japan, Beppu

Allereerst: ik zou niemand (die niet van Johnny's houdt) hiermee lastig willen vallen, maar ik heb van Lizzy een link naar een Zweedse documentaire gehad over de Japanse pop-industrie.
Ik denk dat deze documentaire echt het kijken waard is. Gewoon alleen al maar om te zien hoe anders Japan kan zijn en dat je daar ook enorm over kan lachen ^__^.

De documentaire is dus Zweeds, maar er is Engelse ondertiteling bij, dus dat moet wel te doen zijn. Dus in plaats van vandaag EenVandaag, Netwerk of Nova te kijken: hier in Insight in de Japanse popcultuur en Johnny's:

http://tv-no-totoro.livejournal.com/

De documentaire is opgedeeld in een aantal delen, klik op part 1 -part 2, etc.

Om het wat makkelijker te maken, dit is de link naar Part 1:
http://tv-no-totoro.livejournal.com/1107.html

  • 14 Mei 2007 - 05:42

    Krisje:

    Ja, k vond de documentaire echt super :D.
    Omdat er met een westerse blik naar gekeken wordt, is dat ook wel verfrissend.
    Ik heb wel medelijden met de man van dat vrouwtje die zo gek is op Tsubasa, moet je toch niet aandenken om mee samen te leven eerlijk gezegd. En ik snap echt het nut niet om minstens 3 cd's van hetzelfde exemplaar te hebben..... (tenzij ze die 3e cd natuurlijk aan mij zou geven ;)).

    Maar echt supercool en knap dat je die softsubs schrijft! Ik heb zaterdag een aantal afl van Cartoon Kat-tun gekeken op Youtube, alleen zonder ondertiteling snap ik er echt niks van (af en toe een zinnetje ofzo ^__^).

    De show kan k waarschijnlijk niet downloaden, dat is een torrent neem ik aan. en *grumble*, ik kan geen torrents downloaden hier. (Japanners nemen beveiliging op internet heel hoog op helaas).

  • 14 Mei 2007 - 05:43

    Krisje:

    Wat zeg ik nou: Tsubasa???Dat moet natuurlijk Takki zijn ^___^.

    ps: k hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen.

  • 14 Mei 2007 - 15:07

    Lizzy:

    Ik vond het vooral bizar dat het echt van die droogklotige Zweden waren, die textschrijvers XD

    Het Takki vrouwtje vond ik ook echt eng, en dat wijf van 60 dan, heeft die niks beters te doen??

    De downloads van de show staan ook op Clubbox en allemaal van die filesharing sites, Megaupload en Mediafire enzo, kun je dat wel downloaden?
    Dan zoek ik je wel een linkje namelijk

    Ik had ijskoude voeten, dus dat slapen werd niks, ben na 3 uur maar weer opgestaan XD
    Om vervolgens door 50 "thank you" comments in mijn mailbox te ploegen XD
    Wat overigens wel erg rewarding aanvoelde

    ps. Jin schijnt zijn haar geverfd en geknipt te hebben maar ze hebben geen Papparazzi mensen naar Hokkaido gestuurd dus er zijn geen fotos T___T

  • 15 Mei 2007 - 07:04

    Krisje:

    Ik denk dat filesharing wel kan ^__^.
    Maar Jin heeft nieuw haar dus :roll: can't wait to see it (with my own eyes, whieeeeeeeeeh)

    Nog maar 5 dagen :D :D :D


  • 18 Mei 2007 - 10:20

    Krisje:

    Ik ga meteen kijken :D :D :D


  • 18 Mei 2007 - 10:22

    Krisje:

    Ik ga meteen kijken :D :D :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Beppu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

laatste dag in Japan

02 Augustus 2007

2 geweldige weken

22 Juli 2007

ik word model :D

20 Juli 2007

Tokio and more

05 Juli 2007

de maand juni
Krisje

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 4138
Totaal aantal bezoekers 83048

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 14 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: