Fukuoka.....suki!!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu Fukuoka.....suki!!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

Fukuoka.....suki!!!!

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

19 Mei 2007 | Japan, Beppu

whaaaaah! Fukuoka is echt cooooooool!!!!
Heb echt een geweldige dag gehad vandaag.
En raad eens waar ik morgen naartoe ga.......


jaaaa, Kat-tun natuurlijk :D:D:D, maar behalve Kat-tun ga ik ook naar een Nederlandse party en echte Nederlandse pannenkoeken eten \^o^/.

Ik kwam vandaag te vroeg aan bij het hostel om in te checken, dus ik moest een half uur wachten. Bij de receptie lag een krantje met wat er allemaal deze maand te doen is in Fukuoka, dus dat heb ik even doorgebladerd en er bleek in de haven een speciale boot te liggen deze week die de hele wereld over reist met `The world`s largest floating book shop`. Dat vond ik wel cool klinken, dus daar ben ik meteen naartoe gegaan. De boekwinkel zelf vond ik eigenlijk niet echt veel voorstellen, maar tot mijn verrassing werkten er allemaal Nederlanders op de boot ^___^. Dus ik heb lekker even in het Nederlands zitten kletsen en ik ben uitnodigd voor een party op de boot morgen, whieeh :D. En heel toevallig ligt de boot een kwartier van de concertzaal van Kat-tun vandaan, dus dat komt helemaal geweldig uit.

Na de boot ben ik naar `Canal city` gegaan, een enorm winkelcentrum waar je niet je kinderen kwijt wilt raken, want het is echt groooot! Zelfs ik ben 2x de weg kwijtgeraakt en had geen idee meer waar ik was :?.
Op de begane grond zat een hele rij tekenaars, dus ik heb een zelfprotret laten maken. K lijk niet echt op mezelf heb ik het idee, maar k zal later een foto ervan maken, dan kan je zelf oordelen. Er zat ook een bioscoop en ik wilde Spider-man 3 toch wel heel graag zien, dus ik ben naar Spider-man geweest. De actiescenes waren geweldig, maar de dialogen......., echt verschrikkelijk. En natuurlijk moest de Amerikaanse vlag weer even enorm groot op het scherm verschijnen. Maar wel een hele coole, vermakelijke film.
Ik ben ook in een winkeltje geweest waar ze allemaal kleding en gadgets hadden voor honden, ik heb zelfs zonnebrillen gezien, en allerlei andere schattige dingetjes en knuffels. Er zat een heeeele lieve zeehond, die omhelst wordt door een manta (zoek de logica?) mij de hele tijd aan te staren in de winkel, dus ik moest m gewoon kopen ;). K had m al eerder in andere winkels gezien, en tis echt een superzachte, schattige knuffel en aangezien ik nu nog maar 2 maanden in Japan ben, is het nu tijd om echt typische Japanse dingen in te slaan, of niet ;).

K heb net ff zitten kletsen met mn kamergenoten hier in t hostel, dat was ook gezellig. We kwamen nog tot de conclusie dat ze niet meer zo origineel zijn in de filmwereld. Er zijn alleen maar sequels of films die van een boek/comic/cartoon afkomen...ik bedoel, deze maand en volgende maand: Spider-man 3, Shrek 3, The Pirates 3, Die Hard 4, Harry Potter 5.

Morgen ga ik denk ik weer terug naar Canal City, want k heb nog niet eens 1/10e ervan gezien waarschijnlijk en daarna Kat-tun :D:D:D:D. Ik heb er echt zoveel zin in.

Mata ne!

  • 19 Mei 2007 - 15:19

    Mama:

    hoi Krisje,
    Ben benieuwd met wat voor typisch Japanse dingen je straks thuis komt. Een zeehond omhelsd door een manta is echt het einde! Hier ook alweer avonturen met Miko gehad. Normaal maakt hij mij altijd om een uur of zes wakker met zijn pootje.(nagels ingetrokken), maar gisteren kon ik gewoon tot 9 uur uitslapen (vrije dag), dus ik heel blij. Maar toen ik om tien uur weg wilde gaan, had ik nog steeds geen Miko gezien. Roepen dus. Uiteindelijk hoorde ik ze miauwen, maar zag ze niet. Ik naar buiten en jawel hoor, daar was hij, miauwend en wel een verdieping lager. Hoe die daar gekomen is, is een raadsel. Ik ernaar toe, maar niemand deed open. Ik naar de beheerder, maar die had geen sleutel. Ondertussen was Miko in paniek over een eng smal randje naar een volgend balkon gelopen. Via een onderbuurvrouw en daarna weer bij een andere buur, wiens buurvrouw ook al op het geroep gealarmeerd was heb ik hem uiteindelijk met veel capriolen in haar/zijn nekvel kunnen pakken en weer naar huis kunnen brengen. Toen ik 's avonds thuis kwam, wilde ze nog steeds niet het balkon op. Hopeljk heeft hij zijn lesje geleerd.
    Hou jij je maar lekker bezig met de activiteiten in Fukuoka, de Nederlanders daar en natuurlijk met Kat-tun. We horen wel of je niet in zwijm bent gevallen.
    liefs en xxx, mama

  • 19 Mei 2007 - 18:39

    Lizzy:

    Aaah spannend!
    Maak je wel stiekem een fancam? XD het enige dat de guards doen als ze je snappen is zeggen dat dat in Japan niet mag ook al mag je dan in Amerika misschien wel XD dus gewoon lekker de domme Amerikaan uithangen dan XDDD

    Ga je nog naar de officiële Johnny's shop? Die zit toch ook ergens in Fukuoka? Ik ben nu al aant zeuren bij de mensen die volgend jaar naar Japan gaan dat ze me daar dingen moeten kopen XD

    In ieder geval suuuuuperveel plezier gewenst!! en eet ze bij je nederlandse pannenkoeken festijn ^^

  • 27 Mei 2007 - 08:33

    Rob:

    hoi krisje leuk verhaal,mooie fotos je hebt vast heel veel plezier daar,totaal anders .
    het allerbeste be carefull and see you soon

    ook de groeten van carolien en de kids

    rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Beppu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

laatste dag in Japan

02 Augustus 2007

2 geweldige weken

22 Juli 2007

ik word model :D

20 Juli 2007

Tokio and more

05 Juli 2007

de maand juni
Krisje

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 634
Totaal aantal bezoekers 83046

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 14 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: