HET concert!!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu HET concert!!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

HET concert!!!!

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

31 Mei 2007 | Japan, Beppu

Whieh! Eindelijk weer een update van mij.
Ik heb nog helemaal niks over het helemaal geweldige, het-duurde-veels-te-kort-ook-al-duurde-het-3-uur, ik-denk-er-nog-elke-dag-aan, ik-zal-het-nooit-meer-vergeten, het beste concert van de eeuw :D :D :D. Kat-tun dus ^__^.
Ik kwam een uur vantevoren aan en ben meteen door gelopen naar de kraampjes waar ze ‘goods’ verkopen en heb 2 waaiers ingeslagen (van Kame en Jin), 2 clearfiles en 2 handdoeken (ook voor Lizzy, dus vandaar 2). K heb een uur lang zitten twijfelen: hmmm....zal k met Jin’s waaier gaan zwaaien, of met Kame’s waaier??? Het was een hele moeilijke keuze ;), maar uiteindelijk werd het Kame. (in Japan neemt zowat iedereen een waaier mee van degene die hij het leukst vindt en daar zwaai je dan de hele tijd mee tijdens het concert).
Het concert was echt zoooo snel voorbij, t was echt gaaf. Iedereen had een eigen solo (op Jin na *snik*). Ik vond Junno’s solo het leukste. Hij had een supervaag samuraipak aan en blauwe hoorns op zijn en op een gegeven moment ging –ie ook nog eens vliegen, woei! En tis gewoon een superhappy nummer waarmee iedereen mee kan zingen. Kame’s solo was een balad en bestond uit een beetje huppelen, dansen en t-shirts verwisselen, en een geweldige salto achteruit van de verhoging waar –ie op stond. (http://www.youtube.com/watch?v=HWEtjl5HK1A) Kouki trok tijdens zijn solo meteen zijn t-shirt uit, dus ja, wat meer kan k zeggen, was natuurlijk een goede solo ;). Nakamaru’s nummer vond k ook superleuk, alleen de solo was een beetje saai (want ik herinner me er eigenlijk bijna niks meer van). Ueda’s solo leek net een brainwashsessie....een heel vaag nummer wat in t begin herrie lijkt, maar als je t een paar keer luistert, zit er wel een goede melodie in en wordt t al wat beter om naar te luisteren, en tijdens t refrein werd t hele podium verlicht met zwart, grijs en witte lichten, die allemaal door elkaar flikkerden, wat toch een soort geheel was, maar toch en beetje freaky alsof t dus brainwash was. Verder zaten er supercoole lasers bij.
Ze hadden ook een of andere vage performance act, dat de politie hen zocht en dat ze op de vlucht moesten en werden neergeschoten....t sloeg helemaal nergens op, maar oke.....if it makes them happy ;). Op het podium waren een ook aantal lift-achtige dingen waar ze af en toe in gingen staan en gingen zingen, dat zag er cool uit. Helemaal boven aan het podium hing een stalen kubus, waar ze ook een paar keer in gingen en die ging dan de arena door, ook weer heel mooi gedaan. Ik zat keiver weg van het podium *snik*, maar ik heb ze toch allemaal 1 keer van 5 meter dichtbij gezien, want ze kwamen de tribunes op :D :D :D.....maar ook al ben ik nog zo buitenlands...gilde en zwaaide ik nog zo hard...k heb geen oogcontact kunnen maken (damn al die Japanse meisjes om me heen die 10x zo hard en zo hoog gilden ;)). Maar t was toch helemaal geweldig.
Behalve Kat-tun was Hey!Say 7! er ook (net nieuw gevormde boyband), ABC (een boyband die acrobatische stunten uit haalt)was er ook, en 1 lid van Kiss-my-ft2 (een boyband die alles op rolschaatsen doet), t was dus lekker druk en vol met Johnnies.
Ze hebben 3 toegiften gegeven!!! Echt cool. Ze deden ook Real Face toen, en Jin zong ipv ‘rearu wo te ni ireru n da’, ‘fukuoka te ni ireru n da’, en ipv van ‘subete karaburi’ ‘kyou wa arigatou’ (lief he ^__^). (
Het was dus echt een supercool concert!!! K wilde er meteen nog een keer heen toen t afgelopen was, maar ja...Tokio was helaas ook al uitverkocht.

Heb behalve Kat-tun nog allemaal andere dingen meegemaakt in Fukuoka, sommige nogal heel erg vaag. Na het concert heb ik echt superlekkere pannenkoeken met stroop op bij de Nederlanders van de Doulos (de boekenwinkelboot) en 2 uurtjes echt mezelf supervermaakt in een kleine kajuit met een stuk of 10 Nederlanders met 1 jarige, en t leek net een familiefeestje ^__^. Toen k op de terugweg naar huis ging met de taxi, was de chauffeur nogal in een praatbare bui, en die bleef 10 minuten lang door over zijn kinderen praten en stelde zelfs een ‘gokon’ voor voor mij met al (!!) zijn zonen. Ehh...wat?? sorry, een gokon...dacht t toch niet.... (en gokon is een soort feestje speciaal om mensen te koppelen). De volgende dag was het echt superlekker weer, dus ben ik naar park gegaan, waar ik voor zwerver (of run-away...iets in die trend) werd aangezien, want er kwam een man op me af die vroeg of t wel helemaal goed met me ging, en ik had zoiets, ja hoor, geen probleem hier. Dus k vroeg me af waarom –ie dat nou vroeg, maar k was net met al mijn spullen weg uit mijn hostel, dus k zat daar met 4 enorme tassen van t shoppen en een tas met al mn kleding etc voor t weekend. Maar goed, ik zat dus lekker in de zon een boek te lezen, kwamen er 2 Japanners naast me zitten, die tegen me aan begonnen te praten, en dat was best gezellig, want we hebben bijna een uur zitten kletsen. K weet niet precies wie of wat ze nou waren, maar op t einde zeiden ze dat er een man was die ongerust over mij was geweest omdat ie mij hier in t park zag met al die tassen, en of zij dus even wilden checken of ik echt ‘daijobu’ was. Maar ze snapten het nu helemaal....k was geen zwerver en ook geen run-away, gewoon een gaijin op vakantie. K heb ze zelfs mijn waaiers laten zien, toen moesten ze wel lachen. Maar toen weer een half uur later, kwam die Japanner weer langs die in de 1e instantie had gevraagd of het goed ging, en het bleek dat hij zelf een zwerver was en 3 dagen in de week in dat park woonde. T was een hele aardige, gezellige man (heel anders dan Nederlandse zwervers), dus toen heb k ook nog iets van 2 uur met hem zitten kletsen. Hij was ook helemaal fan van Final Fantasy (RPG-game) en had alle delen gespeeld, dus ik zei dat ik FFX helemaal geweldig vind, alleen dat de ‘lovestory’ tussen de hoofdpersonen een beetje tegenviel. Maar oke...daar een hele discussie over gehad, en was echt wel lachen. Rond 3 uur ben ik weer naar het station gegaan om weer naar Beppu te gaan, ben ik mijn tas met al mijn kleding etc, verloren *argh*...k had t in de bus laten liggen (denk ik)....naja....tis gewoon een vloek....waarschijnlijk blijf ik mijn hele leven lang dingen vergeten en kwijtraken. De tas is helaas niet meer gevonden (en ik had nog zulke goede hoop...want t is toch Japan).

Deze week heb ik tentamens gehad. Vandaag mijn laatste, dus nu heb ik vakantie :D. En ik ga heel goed gebruik maken van de vakantie, want over 3 uur zit ik op de boot naar Osaka en zondag ga ik naar Kyoto tot maandagavond en dinsdag ga ik weer door naar Nagasaki, woei! Ik ga in mijn eentje naar Nagasaki, maar naar Osaka en Kyoto ga ik met vrienden van Nihongonet: 2 Chinese jongens, 1 Chinees meisje, 1 Vietnamees meisje en 2 Japanse meisjes.

Verder ook nog iets heel aparts meegemaakt. Fumisa, een Japanse vriendin (ook van Nihongonet) zei vorige week dat ze uit Saga kwam, dus ik zei zo: oow wat cool, daar is mijn nichtje op uitwisseling heen geweest. Dus ze vroeg, hoe heet je nichtje dan....die heet Helen. En nou blijkt dat Fumisa Helen kent!! Ze heeft zelfs purikura laten zien. Helen ging 2 jaar geleden ook naar een middelbare school voor uitwisseling en toen zat ze bij Fumisa in de klas en Fumisa hielp haar met allerlei dingen.
Wij hadden allebei echt zoiets: Jezus! Tis echt een kleine wereld. Hoe groot is de kans nou dat van alle plekken waar Helen naartoe gaat, dat ze naar Saga gaat en Fumisa ontmoet en dat Fumisa 2 jaar later besluit om naar APU te gaan en van alle 2000 Japanners die hier zitten, dat ik haar ontmoet en dat we vrienden worden?? Nou...das niet zo’n hele grote kans lijkt me. Dus dat was echt cool!

Nu moet ik mijn kamer gaan opruimen, want k heb er een enorme zooi van gemaakt (tja...tentamens, dan moet je heel veel leren, ahum ahum...maar k was ook afgeleid door een leuke Japanse drama en een geweldige site waarvan ik gewoon kan downloaden :roll: ).

Fanvids (niet door mij) van t concert van Kat-tun:
http://www.youtube.com/watch?v=jk9TeWEt61Q&mode=user&search= (Movin on)
http://www.youtube.com/watch?v=u-W52lrxPqk (Real Face toegift)
http://www.youtube.com/watch?v=GvjJgYt0Csk&mode=related&search= (you, in de liften)
http://www.youtube.com/watch?v=xvrOLtlfsMU&mode=related&search= (Nakamaru’s solo, aha....zo ging ie dus :roll: )

K voeg zo ook foto’s toe van de laatste tijd...maar k moet eerst mijn camera vinden tussen de puinzooi...dus als je mn post leest zonder dat je foto’s ziet...over een uurtje moeten ze er zijn)

Mata ne~

  • 31 Mei 2007 - 07:43

    B@s:

    Hey Krisje,

    Hardstikke leuke (en minder leuke = kleding) verhalen natuurlijk weer!! Je hebt je toch niet helemaal schor geschreeuwd hè:P??

    Ik heb afgelopen weekend maar eens 1 hele dag incl. overnachting doorgebracht met jouw familie in Stoubach. Ik moet zeggen dat ik veel gelachen heb!! Jammer alleen dat jullie pap ziek geworden is, hij had het er zo op staan om met mij (en anderen) te Rikken die avond...

    Helaas was ook het weer minder, zodat we maandag toch veel regen gehad hebben. Ach ja, dat mocht de pret zeker niet drukken!! Volgend jaar ben je er gewoon bij?!

    Heel veel liefs en groetjes hier uit Rosmalen.

    -XXX- Bas

  • 31 Mei 2007 - 08:10

    Paulien:

    Heeej Kris! Echt super dat je zo genoten hebt van het concert. Maar ja, dat kon ook niet anders he! Die kleding is toch weer wel jammer, maar zoals je al zegt, t lijkt wel een vloek.
    Ik ben helaas toch niet meer mee gekunt op het familiweekend. Ik moest te veel voor school doen, had die dinsdag beoordeling en vrijdag zag het er uit dat ik onvoldoende zou halen. Maar door mijn pinksteren op te geven heb ik toch een voldoende kunnen halen! Ik heb ook bijna vakantie. Heb je nou vakantie tot je terug komt?

    Liefs Paulien

  • 31 Mei 2007 - 08:16

    Krisje:

    Hey Pau!

    Ik had al gevraagd aan Marrie waarom ik jou nou nergens op de foto's van Kees zag staan! K dacht, die is elke foto ontvlucht, maar je bent dus helemaal niet meer gegaan. Wel jammer, maar gelukkig heb je er nu wel een voldoende door :D :D :D En volgend jaar gaan we allebei weer op familieweekend! K kijk er nu al naar uit.

    Maar hehe....nee, ik heb nu niet vakantie tot ik terug ga. Alleen volgende week 1 weekje vrij (heel eerlijk gezegd, zelfs alleen maar maandag en dinsdag, maar de 1e week college is niet interessant, want dan is er nog geen verplichte aanwezigheid en wordt er alleen uitgelegd wat het college inhoudt....dus ik skip wo-do-vrij, want k vind Nagasaki veeeeel leuker ;)). Maar ik heb dus college tot 1 augustus.

    K ben nu druk aan t pakken....over 20 minuten ga k naar de ferry ^__^.

    en B@s, volgend jaar ook meegaan he! K vond het echt jammer dat k er nu niet bij kon zijn. Maar zo te horen heb je er van genoten. Welcome to the club ;)

  • 31 Mei 2007 - 08:18

    M@rrie:

    hey kris,

    leuk verhaal idd. Balen van die kleren, maar zoals ik het lees vind je het geen heel groot drama? of wel?
    Wel grappig dat nederlandse feestje, ze zien er ook uit als nederlanders!
    die laatste foto is wel gaaf trouwens! met die waaiers!
    kewle knuffels ook, hoe ga je het allemaal meekrijgen straks :P
    BTW wat kost een nintendo wi (schrijf je dat zo??)daar eigenlijk? lijkt me echt tof zo;n ding.....maar denk dat je dat niet mee mag nemen ivm invoerrechten ofzow....

    familieweekend was idd erg leuk, maar daar hadden we t op msn al over!

    bybye
    xxxx

  • 31 Mei 2007 - 09:17

    M@rrie:

    hey kris,

    leuk verhaal idd. Balen van die kleren, maar zoals ik het lees vind je het geen heel groot drama? of wel?
    Wel grappig dat nederlandse feestje, ze zien er ook uit als nederlanders!
    die laatste foto is wel gaaf trouwens! met die waaiers!
    kewle knuffels ook, hoe ga je het allemaal meekrijgen straks :P
    BTW wat kost een nintendo wi (schrijf je dat zo??)daar eigenlijk? lijkt me echt tof zo;n ding.....maar denk dat je dat niet mee mag nemen ivm invoerrechten ofzow....

    familieweekend was idd erg leuk, maar daar hadden we t op msn al over!

    bybye
    xxxx

  • 28 Juni 2007 - 08:02

    Daan:

    Hey krisje, waar zijn al je foto's van osaka en kyoto die hierop stonden? En schrijf je snel weer eens wat nieuws

    groetjes

    Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Beppu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

laatste dag in Japan

02 Augustus 2007

2 geweldige weken

22 Juli 2007

ik word model :D

20 Juli 2007

Tokio and more

05 Juli 2007

de maand juni
Krisje

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 83035

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 14 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: