Foto's - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

25 Maart 2007 | Japan, Beppu

Zo, de foto's van Okinawa zijn geplaatst :D. (bij het bericht Okinawa)


Voor de bezorgde mensen onder ons die gehoord hebben van een zware aardbeving in West-Japan: daar hebben wij helemaal niks van gemerkt :).

Verder heb ik nog wat random foto's van Marit bij dit bericht geplaatst.

Enjoy!

  • 25 Maart 2007 - 08:58

    Krisje:

    hmm....vreemd...ik wilde net foto's bekijken die ik bij het bericht van Tokyo had gezet (bericht 16 dec), alleen de foto's zijn verdwenen.
    Is dat bij andere mensen ook?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Beppu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

laatste dag in Japan

02 Augustus 2007

2 geweldige weken

22 Juli 2007

ik word model :D

20 Juli 2007

Tokio and more

05 Juli 2007

de maand juni
Krisje

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 83050

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 14 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: