Krisje's willpower conquers all!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu Krisje's willpower conquers all!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

Krisje's willpower conquers all!!!

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

06 April 2007 | Japan, Beppu

Het is eindelijk gelukt!!! :D:D:D.

Gewapend met een mp3speler vol Johnny's, spinternieuwe sportschoenen en een net gekochte APUhanddoek, is het eindelijk gelukt! Vandaag om half 4 zette Krisje voor het eerst haar voeten in de fitnesszaal. Zijn we trots of zijn we trots? ;)

In totaal heb ik wel een half uur zitten fietsen, wat gelijk staat aan 150.3 kcal, wat gelijk staat aan 0.9 kom rijst, wat weer gelijk staat aan een softijsje (heerlijk, die automatische apparaten die alles weergeven).
En vanaf nu ben ik van plan elke week minstens 4x een half uur te fitnessen, dat moet wel een haalbaar doel zijn.
Mijn rooster is ook perfect dit semester, op het feit na dat ik nu 4x keer in de week om kwart voor 9 begin, maar daar wen ik wel weer aan. Ik ben hooguit op zijn laatst om 2 uur klaar, dus dat is netjes, plus geen tussenuren, woei!

Verder hebben ze gisteren eindelijk de berg in de fik gezet. Ja, dat lees je goed: de berg in de fik. Het is nu onsen-festival en een onderdeel daarvan is een berg in brand zetten. Ze hebben daar zorgvuldig paadjes voor gemaakt op de berg, zodat je allemaal slierten van vuur ziet. (het is een grasvlakte, dus het is veilig, voor zover zoiets veilig kan zijn). Ik zat er al heel lang op te wachten, en het was het wachten waard, want ik vond het heel cool (alhoewel je vanaf APU niet t beste uitzicht had). Marit en ik hadden nog het grote idee om een beter uitzichtpunt te gaan, maar na 20 minuten lopen en wetende dat het nog minstens een half uur bergop lopen was, hebben we dat toch maar weer opgegeven.

Ik zet later foto's online. Ik ga eerst koken met Marit nu.

  • 06 April 2007 - 09:27

    Mama:

    Hoi Krisje,
    Zo zo, dat is wel een goed plan, dat fittnesen. Nou nog volhouden. Ik zou zelf ook weer eens wat moeten doen, maar tijd hè. Vandaag is het goede vrijdag, dus we hebben vrij. Ga zo naar de markt, ben ik al in geen tijden geweest. Marrie eet vanavond mee, dus ik denk dat ik maar een visje ga kopen op de markt.
    Berg in de fik, moet wel een mooi gezicht zijn geweest. Zo zie je maar: Japan blijft interessant. Blijf er maar van genieten. Hier schijnt het zonnetje en Miko ligt lekker op het balkonnetje.
    Ik heb haar mandje daar neergezet en nu gaat ze er wel inliggen. Zolang als we hier wonen, wilde ze er niet in. maar buiten wel. Ik heb er ook een bakje water neergezet en een grasplantje.
    Nou,je bent weer op de hoogte, ik ga vlug, anders geen visje, denk ik.
    liefs en xxx mama

  • 06 April 2007 - 14:44

    M@RRIE:

    ZIJN MANDJE!!!!!! ;)

  • 07 April 2007 - 12:37

    Marit:

    Waar heb je die foto dat de APU in de fik staat gelaten? Die is juist cool! Interessanter dan slechts een berg die in de fik staat :p ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Beppu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

laatste dag in Japan

02 Augustus 2007

2 geweldige weken

22 Juli 2007

ik word model :D

20 Juli 2007

Tokio and more

05 Juli 2007

de maand juni
Krisje

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 83051

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 14 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: