Vrolijk pasen! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu Vrolijk pasen! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

Vrolijk pasen!

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

08 April 2007 | Japan, Beppu

Vrolijk Pasen aan iedereen!

Ik heb hier dan geen echt paasontbijt gehad en geen eieren kunnen zoeken (want dan doen we nog steeds ieder jaar :)), maar ik heb toch een heeele leuke 1e paasdag gehad.
Ik wilde wel een gekookt eitje maken en die versieren, maar ik bedacht me gisteren dat ik toch wel heel erg trek had in boerenomelet (of Spaanse omelet, zoals Marit het noemt), dus heb ik daar al mijn eieren aan verbruikt. Ik heb vanochtend wel het restje als ontbijt gegeten, dus ik heb toch ei op ;).

's Middags wilde ik boodschappen doen, maar onderweg naar de supermarkt kwam ik Marit & friends tegen en die nodigden me uit om mee naar het park te gaan voor de 'hanami' (lettr: bloemenkijken) voor de sakura. Zo gezegd, zo gedaan, maar niet voordat we eerst met zijn 6en een purikurahokje in zijn gegaan om ons allemaal weer in moeilijke houdingen te begeven zodat we toch allemaal op de fotootjes terecht zouden komen :).

In het park kwamen we nog meer bekenden tegen die zin hadden in een fotosessie, dus we hebben ons in het park vermaakt met allemaal coole foto's maken. We hebben in bomen geklommen, in de lucht gesprongen en mooie cirkels gemaakt met onze hoofden en schoenen. Het resultaat is echt super!

Ik zet de foto's van de brandende berg ook nog bij deze post :) op 1 foto lijkt het trouwens of ook APU in de fik staat, een leuke special effect van mijn camera.

  • 08 April 2007 - 19:38

    Mama:

    Hoi Krisje,
    Nou, het ziet er inderdaad uit als een vrolijk pasen. leuke foto's en een prachtig park. Wij hebben paasontbijt morgen, tweede paasdag, en verstopte eieren! Volgend jaar mag je weer meezoeken.
    liefs en xxx mama

  • 09 April 2007 - 02:52

    Marit:

    Jaaaa! APU in de fik! :p Gelukkig niet he :D
    Gister was leuk, maar ik vraag me af of we ooit nog de fotoos krijgen van de anderen.

  • 09 April 2007 - 06:55

    Anke:

    Hoi Krisje,
    Jij nog een heel vrolijk Pasen gewenst. Leuk van die eieren zoeken, dat jullie dat nog steeds doen. Gisteren waren mijn 2 buurmeisjes (11 en 13) ook in de tuin aan het zoeken. Deed me meteen aan jullie denken..Hoe leg je dat trouwens uit aan die Japanners, dat van Pasen en die eieren??!!

    groetjes,
    Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Beppu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

laatste dag in Japan

02 Augustus 2007

2 geweldige weken

22 Juli 2007

ik word model :D

20 Juli 2007

Tokio and more

05 Juli 2007

de maand juni
Krisje

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 83042

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 14 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: