Kat-tun!!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu Kat-tun!!!! - Reisverslag uit Beppu, Japan van Krisje Meeuwsen - WaarBenJij.nu

Kat-tun!!!!

Door: X-U

Blijf op de hoogte en volg Krisje

07 Mei 2007 | Japan, Beppu

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:Dv

Ik ga naar Kat-Tun!!!!!!!!! ^__________^
Ik heb net een kaartje weten te bemachtigen

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nog maar 13 dagen, the countdown is on!

(voor de mensen die het nog niet wisten: een Japanse boyband die ik helemaal geweldig vind)

  • 07 Mei 2007 - 07:02

    Mama:

    hoi Krisje,

    nou dat is geweldig.
    Met wie ga je?

    xx mama

  • 07 Mei 2007 - 07:09

    Krisje:

    Ik ga in mijn remi.
    De kaartjes waren al uitverkocht, dus ik heb via-via een kaartje kunnen regelen.
    Dat kostte alleen wel wat, en Ken die met mij wel mee wilde, vond het toch iets te veel.

    Maar ik ga de tijd van mijn leven hebben 3 uurtjes lang.

  • 07 Mei 2007 - 08:01

    Anke:

    Hoi Krisje,
    Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het moet iets he-le-maal geweldigs voor je zijn! Ik wens je er alle plezier van de wereld mee. Ondertussen zal ik eens gaan googlen op Kat-tun, misschien kan ik ergens een geluidsfragment vinden of zo.
    Overigens bedacht ik me van de week dat je alsmaar schrijft over hele leuke dingen die je meemaakt (nou ja, meestal dan). Maar waar ik ook wel een beetje nieuwsgierig naar ben is, wat je nou eigenlijk op school allemaal leert/meemaakt/ervaart. Of is dat nou weer niet leuk van mij ;-)?

    groetjes,
    Anke

  • 07 Mei 2007 - 08:06

    Anke:

    Hoi Krisje,
    Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het moet iets he-le-maal geweldigs voor je zijn! Ik wens je er alle plezier van de wereld mee. Ondertussen zal ik eens gaan googlen op Kat-tun, misschien kan ik ergens een geluidsfragment vinden of zo.
    Overigens bedacht ik me van de week dat je alsmaar schrijft over hele leuke dingen die je meemaakt (nou ja, meestal dan). Maar waar ik ook wel een beetje nieuwsgierig naar ben is, wat je nou eigenlijk op school allemaal leert/meemaakt/ervaart. Of is dat nou weer niet leuk van mij ;-)?

    groetjes,
    Anke

  • 07 Mei 2007 - 08:06

    B@s:

    Veel plezier dan daar, Krisje!!

    In je remi kan ook gezellig zijn!!

    Groetjes,

    Bas

  • 07 Mei 2007 - 10:21

    Papa:

    dag krisje,

    dromen komen uit
    geniet er van

    dikke kus
    Papa

  • 07 Mei 2007 - 15:32

    Lizzy:

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH *ontzettend jaloers is*
    koop me een Jin clearfile please??? *puppydogeyes*
    baaaaaaaaaaaaah ik ben zo jaloers :P gaan ze ook naar Nagasaki dan of ga je naar Tokyo?
    En schrijf een verslagje jah, ik weten hoeveel liedjes Jin verkeerd zingt XD in de reports tot nu toe doet ie de dansjes fout en zingt ie ook nogal eens verkeerde regels XDDD

  • 07 Mei 2007 - 15:39

    Lizzy:

    Oh en Jin's fotosets? puhleeeeeeese?
    Ik ben nog steeds niet over de high heen dattie terug is en ik heb geld want ik werk nu en ik ben van plan het uit te geven aan veel nutteloze maar wel mooie dingen *hihihi*

  • 07 Mei 2007 - 15:54

    Lizzy:

    lol ben ik weer, ik gok dat je in Fukuoka gaat? Man, ik hou me normaal niet bezig met concertschema's maar ik zie net dat ze echt van hot naar her vliegen, van Hiroshima naar Hokkaido en dan weer naar Fukuoka en dan weer terug naar Tokyo....de logica is ver te zoeken :P
    Ga je 's morgens of 's middags? De goods gaan ook echt al om 10:00 on sale maar het concert is pas om 13:00 XD
    Gekke ouwe Johnny toch XDD


    Vraag me trouwens wel af of alle Uni's in Japan zo makkelijk zijn dan? Dan is stelt Todai dus ook niet veel voor XDDD Nou ja ik heb nog een tijdje om dat uit te zoeken aangezien ik geen zin had in Nagasaki dus dan zitten we gezellig bij elkaar in de klas vanaf september als het goed is ^^
    En als Christina (vriendin van Esther) der examen haalt dan hebben we er weer een Johnny's fan bij ^___^
    *gaat op wereldveroverings plannen door de johnny's fans broeden*

  • 08 Mei 2007 - 06:24

    Krisje:

    Haha! je hebt t helemaal uitgezocht :D. Ik heb echt zin in al die kraampjes met merchandise *zit te twijfelen tussen een waaier van Kame of Jin ;)*.
    Wat is een clearfile dan precies? En toen k bij Takki & Tsubasa was, hadden ze ook handdoeken met hun namen erop. (waer ik nu elke dag mijn handen aan afdoorg, hehe). Maar die waren daar maar 300 yen, dacht ik.
    Dus als je aangeeft hoeveel je te besteden hebt, zal ik een verrassingspakket voor je maken :D Met heel veel Jin dus? Of ook toch nog veel Ueda, Kame, Junno, Kouki en Nakamura?

    Ik ga naar het laatste concert, om 5 uur. Er zit iets extra's bij, geen idee wat, maar das in totaal maar 6x in de hele tour, dus ik hoop dat het iets speciaals met Jin is :D. Doet -ie eigenlijk mee aan de tour? Hij heeft natuurlijk helemaal niet meegedaan aan de voorbereidingen enzo.....
    Als -ie zich maar even laat zien, dan ben k ook helemaal happy ^___^.

    Maar dat schema snap ik ook niet helemaal.....maarja, dat moeten ze zelf maar weten. Mss worden ze wel zo erg afgebeuld dat ze alleen maar mogen slapen tijdens het reizen ;), dus willen ze zo lang mogelijk onderweg zijn.

  • 08 Mei 2007 - 09:20

    Marit:

    Gawk! Teveel smileys!!!
    *wordt verblind door zoveel wit-gelachen tanden*

  • 12 Mei 2007 - 06:32

    Lizzy:

    HANDDOEK HANDDOEK ik heb besloten dat ik de handdoek wil XD en woensdag heb ik mijn eerste fansub gemaakt XD De zielige mensen op LJ die geen japans kunnen wilden namelijk ondertiteling voor de kat-tun tv show XDDD

  • 12 Mei 2007 - 07:06

    Krisje:

    :D Oke, k zal t onthouden :D.
    een eigen sub! Damn, dat klinkt echt cool. Heb je toevallig ook een linkje?

    Had ik me al helemaal voorbereid op iets speciaals, blijkt t gewoon een extra concert te zijn dus ~_~. Thnx for warning me ;)

    Ik heb net 3 mensen (jongens nog wel) ervan overtuigd dat Japanse boybands cool zijn :D.
    Gewoon de show 'summary of johnny's world' laten zien. Das echt de geweldigste show die er is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Beppu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2007

laatste dag in Japan

02 Augustus 2007

2 geweldige weken

22 Juli 2007

ik word model :D

20 Juli 2007

Tokio and more

05 Juli 2007

de maand juni
Krisje

Actief sinds 26 Aug. 2006
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 83045

Voorgaande reizen:

13 September 2006 - 14 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: